Emmsann's marsvin

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 29 januari 2011 21:45

Idag var vi i rävlanda för tredje gången i vårat liv! Eller vi och vi, jag var inte där. Istället hade jag ett par obekväma pjäxor på mig och åkte runt i branäs på ett par långa skidor. Men som tur var så hjälpte både mamma, lillasyster och Hanna mig så jag kunde få ställt mina djur!


Sudden gjorde utställningsdebut med fina kommentarer och dessutom fick han rosett för en finalplats i marsvinsracet, Tydligen hade banan börjat lukta bränt suddigum där Sudden sprungit, hahaha    För Macen blev det bra resultat också, ingen av dom kom sist så jag är nöjd!


Nu blir nästa utställning 5 mars och då är det KM som gäller! Nu ska marsvinen ligga i hårdträning så det går riktigt bra då ;-) Armhävningar och skottkärran ska tränas och så blir det ett vättern-runt lopp också!

Presentation


Skrivandet om mina fyrbenta visselvänner som gör mina dagar till dom bästa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards